Investitii durabile pentru laboratoare de specialitate

Breaking News

Investitii durabile pentru laboratoare de specialitate

martie 08
18:54 2018

Tehnologia a avansat in vietile noastre cu o forta covarsitoare in ultimele 2 secole. Nu exista niciun loc de pe glob unde sa nu isi fi facut simtita prezenta aceasta evolutie. Insa, sunt cateva domenii unde si-a pus amprenta intr-un mod mai pregnant si aici ne referim la industria chimica, fizica, mecanica si biologica. Echipamentele de ultima generatie sunt esentiale pentru functionarea optima a procedurilor care se desfasoara in laboratoarele de specialitate.

Industria tehnologica ofera clientilor o gama variata de produse care indeplinesc functii complexe. la acest capitol, Precisa a reusit sa dobandeasca un nume sonor in domeniul dedicat acestor aparate profesionale.

Deoarece implica o investitie serioasa, cerintele principale ale clientilor sunt: durabiltate, rezistenta, eficienta, costuri de functionare reduse precum si un mod simplu de utilizare.

Unul dintre produsele care vin in intampinarea clientului este vascozimetrul de laborator Hoppler KF 3.2. Acesta se numara printre cele mai bine vandute produse ale acestui brand. Ce il recomanda? Pretul mai mult decat avantajos si calitatea imbinata cu eficienta.

Acest produs masoara vascozitatea lichidelor newtoniene transparente care transmit lumina. Greutatea sa este de doar 2,9 Kg, putand fi catalogat drept optima.

Are aplicatii in domeniul educatiei, industriei petroliere, chimice, cosmetice, industriei farmaceutice, alimentare etc. Functioneaza pe baza principiului de masurare Hoppler. Conform acestuia, se masoara timpul in care o sfera solida parcurge distanta print-un tub inclinat la 80o. Rezultatele acestei aparaturi sunt exacte atunci cand temperatura este controlata corect. Masuratorile sunt simple si precise, insa pot fi repetate de cate ori este nevoie, pentru a obtine un rezultat cat mai corect.

Pachetul include un set de 6 bile si un etalon intr-o caseta. De asemenea, livrarea mai contine un termometru de control, accesorii de curatare care sunt indispensabile, un manual de operare si un certificat.

Acest model se deosebeste de celelalte produse clasice prin temperatura pe care o poate controla care variaza de la -60oC la + 150oC. Volumul de umplere este unul corespunzator acestui tip de aparaturi, si anume – 40 ml.

Mecanismul de functionare al acestui vascozimetru este unul standartizat.

Al doilea produs de top din sectorul materialelor didactice al acestui brand de renume este microscopul digital Optika DM 5. Cunoastem cu totii cat de importante sunt pentru elevi  orele de biologie din scoala. Sunt fascinati de ceea ce pot descoperi in legatura cu corpul uman sau cu obiecte din mediul inconjurator.

Folosirea de materiale didactice intr-o ora de curs ii stimuleaza pe elevi si le starneste curiozitatea. Cand anumite obiecte, celule sunt prea mici pentru a le putea observa cu ochiul liber, microscopul este foarte important. Cu ajutorul lui, copiii pot descoperi o lume noua si incitanta.

Microscopul digital sau cel monocular? Pentru a intelege modelul de produs prezentat, trebuie sa stiti sa faceti diferentele. In primul rand, microscopul digital este o reinterpretare mai noua a celui clasic.

In cazul in care folosirea sa nu este destinata institutiilor scolare, este recomandat microscopul monocular, deoarece este o solutie mai ieftina. Deci, solutia variaza in functie de nevoile dumneavoastra.

Pentru uz profesional, in cursul orelor de biologie, este cel mai indicat modelul digital. Acesta dispune de un cap monocular care se roteste la 360o. Camera incorporata este de 480 kilopixeli, ceea ce inseamna o reprezentare foarte clara si calitativa a particulei examinate. Pentru prelucrarea imaginilor pe calculator, pachetul dispune de un cablu de conectare USB.

Microscopul include iluminare LED, iar intensitatea poate fi reglata in functie de necesitate. Camera standard incorporata exclude din start posibilitatea de a vizualiza imagini neclare, de calitate inferioara. Acest lucru este realizat prin excluderea adaptoarelor. Exista 2 variante pentru care se poate opta atunci cand analizam/observam detalii ale obiectului microscopic si anume: focalizare grosier si fin. Depinde de ceea ce ne intereseaza sa descoperim!

Pe piata exista o plaja larga de produse necesare cabinetelor specializate de biologie. Popularitatea castigata in randul laboratoarelor de acest gen recomanda microscopul digital de la Precisa.

Cel mai indicat mod de a achizitiona instrumente pentru practica sau cercetare in domeniul stiintei este de a cauta direct la sursele specializate in acest sens. Cei interesati vor gasi vascozimetre de laborator precum si microscoape digitale care confirma calitatea ceruta de profesionisti.

Despre autor