Romulus Bulacu cere asfaltarea drumului Tetoiu – Măciuca – Drăgăşani
Pentru participanţii la trafic care circulă în mod obişnuit pe Drumul Naţional 67B Scoarţa – Tg. Cărbuneşti – Tetoiu – Măciuca – Drăgăşani – Dumitreşti – Piteşti, desele porţiuni cu gropi din asfalt şi frecventele întreruperi ale circulaţiei datorate alunecărilor de teren care au afectat structura de rezistenţă a drumului reprezintă deja o rutină. Autorităţile naţionale dau dovadă de autism, când vine vorba despre această porţiune importantă a infrastructurii din sudul României, cu toate că, cetăţenii nemulţumiţi de condiţiile de trafic au depus nenumărate sesizări şi chiar strâng semnături prin petiţii online pentru modernizarea DN 67B. Referitor la acest subiect, senatorul Romulus Bulacu a transmis o întrebare la Ministerul Transporturilor.
“Pe site-ul oficial al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, pe lângă detaliile tehnice, DN 67 B figurează ca drum în curs de modernizare, cu data de începere a lucrărilor la 03.07.2014, cu termen de finalizare de 36 de luni de la emiterea Ordinului de Începere.
Nu numai că lucrările nu au fost demarate, dar starea drumului s-a înrăutăţit din cauza condiţiilor meteorologice. Conform declaraţiilor oficiale, de vină ar fi constructorul care nu a depus încă garanţia de bună execuţie, astfel că nu poate fi emis ordinul de începere a lucrărilor, deşi banii necesari modernizării acestui drum au fost alocaţi încă de la începutul anului 2015. Invocarea nedepunerii garanţiei amână la nesfârşit începerea lucrărilor. Poate că reprezentanţii CNAIR îl consideră secundar ca importanţă, după indicative, dar pentru sudul judeţului Vâlcea este prioritar, iar pentru regiune este de o importanţă colosală.
Vă rog să-mi comunicaţi, dincolo de scuze şi vinovaţi pentru această situaţie, concret, care sunt măsurile Ministerului pentru a pune capăt acestei neînţelegeri între autorităţi şi constructor şi când estimaţi că vor începe lucrările pentru DN 67B?”