How-TO: Optimizeaza-ti WebSite-ul pentru Google! Acolo sunt clientii tai!
In societatea actuala, aflata intr-o continua evolutie in ceea ce priveste Internetul, nu mai reprezinta pentru nimeni o noutate faptul ca majoritatea companiilor mari detin deja un site de prezentare. Motivul este lesne de inteles: antreprenorii isi doresc sa tina pasul cu evolutia mediului virtual si sa devina, astfel, prezenti si recunoscuti in online, intrucat acesta din urma reprezinta spatiul in care un procent extrem de ridicat din populatia lumii isi petrece timpul.
De aceea, daca detii un website si iti doresti ca acesta sa ocupe o pozitie fruntasa in ierarhia motorului de cautare Google, este esential sa constientizezi cat de important este sa apelezi la o agentie de marketing digital, care sa te ajute sa iti indeplinesti toate obiectivele. Cu alte cuvinte, este vorba despre o serie de strategii prin intermediul carora website-ul tau va fi optimizat SEO conform cerintelor Google, pentru a atrage un numar cat mai mare de clienti si, implicit, de vanzari.
Cele mai importate 6 lucruri pe care sa le faci:
- Descoperirea unui set de cuvinte cheie relevante
Inainte de orice alta etapa, in procesul de optimizare a site-ului tau trebuie sa te asiguri ca stii ce anume cauta oamenii, mai exact, care sunt cuvintele cu cel mai mare numar de cautari in Google, evident, relevante pentru domeniul tau. Pe langa faptul ca vei intelege comportamentul de cautare al utilizatorilor pe Internet, descoperirea cuvintelor cheie te va ajuta sa analizezi concurenta, sa iti structurezi site-ul si sa realizezi portofoliul de produse in functie de cerere.
- Actualizarea continutului
Daca iti doresti sa depasesti concurenta, evita preluarea continutului existent pe website-urile lor si alege sa fii original. Este esential sa creezi continut unic, relevant si de interes pentru utilizatori, daca iti doresti sa te detasezi de competitie. Asadar, alege cuvintele-cheie relevante pentru business-ul tau, gandeste-te la un subiect de interes pentru public si scrie, cu scopul de a-i face pe toti cei care iti viziteaza pagina, sa se intoarca. Trebuie sa stii ca, daca site-ul tau se recomanda printr-un continut de slaba calitate, orice strategie de optimizare a acestuia va fi sortita esecului.
- Optimizeaza-ti site-ul pentru toate device-urile
Nu ar trebui sa te surprinda faptul ca un procent extrem de mare din internauti acceseaza online-ul prin intermediul altor device-uri, precum telefon mobil si tableta. De aceea, optimizarea site-ului pentru smartphone si tableta reprezinta un must pe care sa il ai in vedere, daca iti doresti ca utilizatorii sa aiba parte de o experienta placuta pe pagina ta, indiferent ce device folosesc pentru a o accesa. Pe langa vizitatori multumiti, te vei bucura de trafic sporit si, nu in ultimul rand, de un numar mai mare de clienti.
- Instaleaza un certificat SSL
Implementarea unui certificat SSL a devenit obligatorie, caci prin intermediul acestuia toate datele vizitatorilor website-ului tau vor fi protejate. In plus, brandul tau se va bucura de o incredere sporita, iar site-ul se va bucura de o pozitie mai buna in Google. Daca nu stiai, pentru motorul de cautare, certificatul SSL reprezinta un factor de ranking extrem de important, asa ca nu neglija acest detaliu.
- Link Building
S-a stabilit deja faptul ca scopul tau este ca pagina web pe care o administrezi sa se bucure de o pozitie fruntasa in motoarele de cautare. Acest lucru va fi imposibil daca nu exista link-uri reprezentative pentru nisa ta, care sa trimita, in mod cert, catre site-ul tau. Asadar, ofera spre publicare articole sugestive despre ceea ce promovezi, cu link-uri care sa trimita catre site-ul tau, iar acesta din urma se va bucura de mai mult trafic si, cel mai important, de mai multa expunere.
Asadar, asigura-te ca site-ul pe care il detii este optimizat conform cerintelor motoarelor de cautare si, cu siguranta, in scurt timp, vei ocupa o pozitie de top in clasamentul Google. Tine cont de ponturile de mai sus si te vei bucura de succes!