Asfaltări finalizate, la Perişani

La Perişani, anul acesta a fost unul al modernizării infrastructurii din localitate. S-au atras fonduri prin Măsura 4.3 pentru modernizarea drumului Groși, cel care face legătura dintre Perişani şi Berislăvești. Drumul are lungimea de 5 kilometri , iar celălalt drum are lungimea de 2 kilometri. Drumul Groşi scurtează cu 22 de kilometri pe sensul de mers şi oferă posibilitatea fluidizării traficului de pe Valea Oltului. Un alt proiect cu fonduri europene este cel de asfaltare a celor 16 uliţe săteşti: „Odată finalizat acest proiect, vor mai rămâne doar trei ulicioare de asfaltat în localitate, una de 800 de metri şi două de câte 150 de metri fiecare şi, în curând, vom închide tot ceea ce înseamnă asfaltare în localitatea Perişani ”, spune primarul.  Al treilea proiect pentru care s-au atras fonduri europene este prin GAL, în vederea amenajării unei baze recreaționale sportive care cuprinde o construcţie administrativă și chiar sală de fitness. În prezent se lucrează la evaluarea documentaţiei pentru acest proiect. Cu fonduri alocate prin Programul Naţional PNDL-2 au început de asemenea lucrările de construire la podul din Perişani: „Este ultimul pod pe care îl mai avem în comună de construit”, spune primarul. În vara acestui an au început şi lucrările de modernizare şi reabilitare la grădiniţa din satul Mlăceni, cu bani de la Ministerul Dezvoltării. „Este anul investiţiilor, chiar dacă legislaţia fiscală aplicată la începutul anului ne-a secătuit bugetul, prin decizia Guvernului de a transfera integral cheltuielile de asistenţă socială în sarcina bugetului local”, afirmă primarul Ion Sandu.

Ion Sandu a redat în circulaţie varianta de ocolire a Văii Oltului

Poate cea mai mare realizare a primarului Ion Sandu din cel de-al patrulea mandat este faptul că drumul Groşi a intrat într-un amplu proces de modernizare prin asfaltare. În prezent pe drumul Groşi, drumul care traversează localitatea Perişani spre Berislăveşti se lucrează la pregătirea infrastructurii. Traseul este unul strategic, fiind o soluţie salvatoare pentru a nu se mai crea ambuteiaje şi blocaje pe Valea Oltului, fiind și singura variantă de ocolire a DN7. Valea Oltului este unul dintre cele mai aglomerate drumuri naţionale din România, dar şi cel pe care se petrec cele mai multe şi cele mai grave accidente de circulaţie: „În anul 2007 a fost modernizat drumul prin pietruire, fiindcă era unul forestier, dar am făcut acest luru pentru a obţine finanţare şi pentru a lucra în paralel cu măsurile de infrastructură ale SAPARD”, a precizat primarul.

Claudia Şchiopu

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.

Rezolva operatia antiSPAM si trimite comentariul! *