Activitate suspendată la Primăria Bujoreni din cauza cazurilor de COVID-19
În contextul apariţiei unor cazuri pozitive de COVID-19 în rândul angajaţilor, conducerea Primăriei Bujoreni a luat decizia RESTRÂNGERII ACTIVITĂŢII până la o dată pe care o vom anunţa ulterior. În funcţie de evoluţia situaţiei, vom face comunicări dacă vor interveni modificări. Este o măsură luată pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2, considerând că sănătatea şi siguranţa tuturor este pe primul loc. Menţionăm că activitatea administrativă din cadrul Primăriei Bujoreni se va desfăşura cu angajaţii apţi de muncă, însă ne restrângem activitatea şi vom lucra cu uşile închise. Aşadar, activitatea cu publicul se va „muta” în mediul online.
Cererile de orice fel se vor transmite prin poştă sau în format electronic la adresele oficiale de e-mail ale Primăriei Bujoreni: bujoreni@vl.e-adm.ro sau primaria_combujoreni@yahoo.com. De asemenea, documentele se pot încărca şi online pe site-ul Primăriei Bujoreni, https://primariabujoreni.ro/depunere-documente-online/ .
Taxele şi impozitele se pot plăti online pe www.ghiseul.ro. Ca şi în anii anteriori, pentru plata până la data de 31 martie 2022 a tuturor obligaţiilor datorate pentru întregul an de către contribuabili, persoane fizice şi juridice, se acordă o bonificaţie de 10%.
Pentru alte situaţii, vă stăm la dispoziţie la numerele de telefon şi adresele de e-mail din tabelul alăturat! – se arată în informarea de presă a Primăriei Bujoreni.