ANAF: Prin formularul de contact din SPV se pot transmite documente care nu sunt încă digitalizate

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală informează contribuabilii că toate documentele care nu sunt încă digitalizate/disponibile în format electronic se pot transmite prin intermediul formularului de contact accesibil în serviciul Spaţiul Privat Virtual.
Pentru transmiterea acestor documente, se selectează categoria „Asistenţă şi îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”.
Reamintim că, de la 1 martie 2022, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale de către contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent, se face exclusiv prin intermediul Spaţiului Privat Virtual.
Menţionăm că, pentru a nu exista dificultăţi în transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale, Centrul Naţional pentru Informaţii Financiare a procedat la ridicarea limitei maxime a fişierelor ce pot fi ataşate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB.
De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele: scanarea la rezoluţie maxim 300 dpi; eliminarea automată a paginilor albe; scanarea în alb-negru; scanarea într-un fişier format PDF; comprimarea fişierului PDF.