ANUNȚ DE PARTICIPARE in cadrul procedurii de atribuire a contractului de Servicii de proiectare PT+DE și Asistenta tehnica din partea proiectantului in cadrul proiectului CONSOLIDARE, CONSERVARE, RESTAURARE BISERICA „SFÂNTA TREIME” A MÂNĂSTIRII COZIA, AMENAJARE 4 ÎNCĂPERI – PARTER – CORP C2, AMENAJARE PARȚIALĂ INCINTĂ, ILUMINAT ARHITECTURAL

ANUNȚ DE PARTICIPARE in cadrul procedurii de atribuire a contractului de Servicii de proiectare PT+DE și Asistenta tehnica din partea proiectantului

in cadrul proiectului CONSOLIDARE, CONSERVARE, RESTAURARE BISERICA „SFÂNTA TREIME” A MÂNĂSTIRII COZIA, AMENAJARE 4 ÎNCĂPERI – PARTER – CORP C2, AMENAJARE PARȚIALĂ INCINTĂ, ILUMINAT ARHITECTURAL

 

SMIS 321768

 

Capitolul I: Informatii generale

  • Achizitorul
Denumirea: SFÂNTA MĂNĂSTIRE COZIA
Cod unic de inregistrare 22272162
Sediu social Calea lui Traian nr. 816, Oraş Călimăneşti, Județul Vâlcea, România
Locatia de implementare a proiectului Locul de implementare al proiectului, se identifică în localitatea Căciulata, strada Calea lui Traian nr. 932 (fost 816), orașul Călimănești, județul Vâlcea. În conformitate cu extrasul de carte funciară nr. 40360 Călimănești, imobilul vizat de investiție este compus din teren cu suprafață totală de 42.799,00 mp localizat în intravilanul localității și corpurile C1 Mănăstirea Cozia (Biserica Sf. Treime) și C2 Paraclisier și Chilii în cadrul căreia se va interveni parțial, în conformitate cu propunerile regăsite în cadrul

documentației tehnico-econnomice în faza DALI.

Persoana de contact/date de contact Protos. Luca Vasile

Stareţ al Sfintei Mănăstiri Cozia

Tel. + 0744 956 477;

E-mail: lucaveniamin@yahoo.com

Mijloace de comunicare pentru procedura de atribuire Orice comunicare, solicitare, informare, notificare şi altele asemenea se

vor transmite în scris pe adresele de e-mail lucaveniamin@yahoo.com, sau se vor depune la sediul Achizitorului din Calea lui Traian nr. 816, Oraş Călimăneşti, Județul Vâlcea, România.

Tipul procedurii Procedura de achiziție: Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanfilor/beneficiarilor privafi pentru atribuirea contractelor de fumizare, servicii sau lucrări finantate din fonduri europene ( Monitorul

Oficial al Romaniei nr. 618/12.08.2016 ).

 

CAPITOLUL II. Obiectul contractului

2.1  Descrierea contractului

2.1.1.  Titlul achizitiei

Servicii de proiectare PT+DE și Asistenta tehnica din partea proiectantului in CONSOLIDARE, CONSERVARE, RESTAURARE BISERICA „SFÂNTA TREIME” A MÂNĂSTIRII COZIA, AMENAJARE 4 ÎNCĂPERI – PARTER – CORP C2, AMENAJARE PARȚIALĂ INCINTĂ, ILUMINAT ARHITECTURAL, SMIS 321768.

 

2.1.2  Tipul contractului

Contract de servicii

 

2.1.3  Descrierea obiectului contractului

OBIECTUL CONTRACTULUI il reprezinta prestarea de servicii de elaborare a proiectului tehnic si a detaliilor de executie, elaborarea documentatiilor tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, elaborare studii de teren și servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru realizarea proiectului: CONSOLIDARE, CONSERVARE, RESTAURARE BISERICA „SFÂNTA TREIME” A MÂNĂSTIRII COZIA, AMENAJARE 4 ÎNCĂPERI – PARTER – CORP C2, AMENAJARE PARȚIALĂ INCINTĂ, ILUMINAT ARHITECTURAL, SMIS 321768.

Proiectul vizează obiectivele de investiție cuprinse în Lista Monumentelor Istorice 2015 a judeţului Vâlcea, la poziția 358, VL-II-m-A-09697.01 – Biserca Sf. Treimi și la poziția 362, VL-II-m-A-09697.06 – Corpul de clădiri ale incintei – laturile de nord, est, sud.

 

2.1.4  Locul de execuție

Sfânta Mănăstire Cozia

Calea lui Traian nr. 816, Oraş Călimăneşti, Județul Vâlcea, România.

 

2.2  Durata contractului

2.2.1         Termenele de executie in cadrul contractului este 24 de luni din care:

  • pentru servicii de elaborare proiect tehnic si detalii de executie, elaborare documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor – maxim 6 (sase) luni de la emiterea Ordinului de incepere pentru proiectare;
  • pentru elaborare studii specifice – maxim 6 (sase) luni de la data emiterii Ordinului de incepere pentru proiectare;
  • pentru servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului – pe toata durata de executie lucrari, intocmirea Cartii tehnice a constructiei si receptia lucrarilor, estimată la 18 de luni de la data ordinului de începere a lucrărilor

 

2.2.2         Durata de valabilitate a efectelor contractului: pana la recepția lucrărilor de execuție în cadrul proiectului de investiție

  • Ordinul de începere pentru serviciile de proiectare se emite de către beneficiar după predarea Raportul arheologic pentru cercetarea de la faza PT/DE, verificat de Comisia Națională de Arheologie
  • Serviciile de asisitență tehnică vor fi realizate după atribuirea contactului de lucări și demarează odată cu ordinul de începere a lucrărilor.
  • Contractul își păstrează valabilitateapana la recepția lucrărilor de execuție în cadrul proiectului de

investiție

 

2.3  Valoarea estimată a contractului

2.3.1      Valoarea contractului

Valoarea totala estimată a contractului de lucrari este 946,650.00 lei fara TVA.

Procedura nu prevede ajustarea prețului contractului.

 

2.4  Precizari referitoare la desfasurarea procedurii de atribuire

2.4.1         Mijloace de comunicare

Orice comunicare, solicitare, informare, notificare şi altele asemenea se vor transmite în scris pe adresele de e-mail lucaveniamin@yahoo.com, sau se vor depune la sediul Achizitorului din Calea lui Traian nr. 816, Oraş Călimăneşti, Județul Vâlcea, România.

 

2.4.2         Modalitatea de solicitare a clarificarilor

Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari privind documentatia de atribuire. Solicitarea de clarificari se va face in scris si se va depune dupa cum urmeaza:

  • personal sau prin curier la adresa specificata a achizitorului, respectiv:

Calea lui Traian nr. 816, Oraş Călimăneşti, Județul Vâlcea, România.

 

Documentul va contine datele de identificare si de contact ale ofertantului si va fi stampilat si semnat de reprezentantul legal al acestuia sau semnat cu semnatura digitala a acestuia.

Solicitarile de clarificari primite dupa termenul limita prevazut in prezenta documentatie nu vor fi luate in considerare, achizitorul neavand obligatia de a mai formula si transmite raspuns pentru acestea.

Toate răspunsurile la solicitările de clarificări vor fi transmise către ofertanți prin email.

 

2.4.3         Depunerea ofertelor

  1. Participarea la aceasta procedura de achizitie este deschisa tuturor operatorilor economici interesati, persoane juridice, indiferent de forma.

In depunerea ofertelor pentru acest contract, ofertantii sunt obligati sa respecte toate instructiunile, formularele, specificatiile tehnice si prevederile contractuale generale prevazute in prezentul document. Lipsa oricaror informatii/cerinte minime solicitate atrage dupa sine respingerea (descalificarea) ofertei respective.

Ofertele se transmit in format tiparit pe suport hartie si un CD care să includă oferta depusă scanată, in plic inchis, prin posta/curier rapid cu confirmare de primire sau prin depunere personala, la adresa sediului achizitorului din Calea lui Traian nr. 816, Oraş Călimăneşti, Județul Vâlcea, România.

  1. Prin depunerea ofertei, ofertantul accepta in totalitate si fara rezerve specificatiile tehnice, conditiile contractuale generale si termenii care guverneaza contractul de servicii. Legalitatea si autenticitatea documentelor prezentate de Ofertanti sunt prezumate.
  2. Data limita de depunere a ofertei : 11.2024, ora 12:00
  3. Data si ora deschiderii ofertelor : 11.2024, ora 16:00

 

2.5  Specificațiile tehnice

Potențialul ofertant poate intra în posesia specificațiilor tehnice printr-o solicitare transmisă la adresa de e-mail: lucaveniamin@yahoo.com.

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.

Rezolva operatia antiSPAM si trimite comentariul! *