Mii de vâlceni au luat cu asalt noul mall care şi-a deschis porţile la Râmnicu Vâlcea

Peste 700 de locuri de muncă au fost create o dată cu deschiderea noului centru comercial. Shopping City Râmnicu Vâlcea a costat 40 de milioane de euro şi găzduieşte peste 70 de branduri, alături de hipermarketul Carrefour.
Locuitorii din Râmnicu Vâlcea au sărbătorit joi, 7 decembrie, inaugurarea Shopping City Râmnicu Vâlcea, primul centru comercial full concept din regiune, dezvoltat de NEPI Rockcastle. După o investiţie de 40 de milioane de euro, proiectul găzduieşte o ofertă generoasă de peste 70 de spaţii comerciale pentru toate categoriile de vârstă şi interese, pe o suprafaţă închiriabilă de 27.900 de metri pătraţi şi generează peste 700 de locuri de muncă pentru judeţul Vâlcea.
„Marcăm astăzi (n. red.7 decembrie) inaugurarea Shopping City Râmnicu Vâlcea, un centru comercial de care suntem extrem de mândri şi care conturează un an cu multe proiecte de anvergură pentru NEPI Rockcastle. Decizia de a învesti la Râmnicu Vâlcea se datorează potenţialului semnificativ al întregii regiuni şi este o dovadă clară a angajamentului nostru de a dezvolta piaţa de retail din România. Shopping City Râmnicu Vâlcea nu este doar unul dintre cele mai importante centre comerciale din portofoliul companiei noastre, dar şi cel mai important mall din regiune, prin oferta comercială şi designul modern al clădirii. Este mall-ul de care sunt sigur că se vor bucura toţi vâlcenii”, spune Sebastian Mahu, Head of Asset Manager în cadrul NEPI Rockcastle.
Alături de brandurile inaugurate de Shopping City Râmnicu Vâlcea, şi-a deschis porţile şi hipermarketul Carrefour, cu o gamă de peste 50.000 de produse, o suprafaţă de vânzare de 7.500 de metri pătraţi şi 300 de angajaţi, fiind astfel unul dintre cei mai importanţi angajatori din oraş.
„Aşteptăm cu drag ca vâlcenii să ne treacă pragul şi să se bucure de o experienţă de shopping la cele mai mici preţuri. Suntem încrezători că vom fi pentru vâlceni destinaţia preferată de shopping pentru întreaga familie, punându-le la dispoziţie o gamă variată de produse, printre care se află şi articole de la producătorii locali. Ne dorim ca prin prezenţa noastră aici să contribuim la dezvoltarea regiunii, atât pe piaţa forţei de muncă, cât şi pe cea a retailului modern. În plus, pentru că se apropie sărbătorile de iarnă, venim în întâmpinarea clienţilor noştri. Astfel, până pe 10 decembrie oferim reduceri de 50% pentru toată gama de jucării. Reducerea va fi oferită sub formă de voucher, valabil doar în hipermarket la noi, la cumpărarea oricărui tip de produs, în perioada 11 – 31 decembrie 2017”, a adăugat Marius Vicol, director de magazin Carrefour Râmnicu Vâlcea.
Veţeleanu: „Aici era o zonă insalubră, unde cetăţenii demolau şi furau ce era de furat”
Prezent la evenimentul de inaugurare, viceprimarul municipiului Râmnicu Vâlcea, Eusebiu Veţeleanu, a mulţumit firmei constructoare pentru că a ales să realizeze această investiţie de anvergură la Rm Vâlcea şi a lansat o invitaţie publică locuitorilor din judeţele vecine, Sibiu şi Piteşti, să viziteze noul mall de la Rm Vâlcea: „Am mai multe motive pentru a mulţumi firmei NEPI că a ales să facă această construcţie la Rm Vâlcea. În primul rând vâlcenii ştiu cum arăta această zonă: era o zonă insalubră unde cetăţenii veneau şi demolau şi furau ce era de furat de aici. Acum a devenit o zonă modernă, care face cinste municipiului nostru. Un alt motiv pentru care vreau să le mulţumesc este faptul că impozite generoase vor veni la bugetul municipiului Râmnicu Vâlcea, bani cu care vom putea moderniza alte zone din oraş. (…) Până acum plecam la Sibiu sau la Piteşti ca să facem cumpărături, acum îi invităm pe piteşteni şi sibieni la noi”, a spus viceprimarul Eusebiu Veţeleanu.
În perioada 9-10 decembrie, centrul comercial a pregătit un program special de spectacole şi oferte, astfel că, pe 9 decembrie, începând cu ora 18.00 Lidia Buble şi Andra au oferit un concert inedit chiar în incinta centrului comercial. Duminică, Gaşca Zurli a fost cea care i-a animat pe cei mici cu distracţie şi voie bună.
Printre magazinele care îşi aşteaptă clienţii se numără New Yorker, Deichmann, Hervis, Altex, DM, Marionnaud, Jysk, Noriel, Top Shop, Various Brands, Bigotti, Gloria, Atmosphere, Marelbo, Paolo Botticelli, Benvenuti, English Home, Optiplaza, Anna Cori, Bijuteria Stil, Sport Vision, Orsay, Douglas, Gatta, Takko, Gerovital, Office Shoes, Optiblu, Meli Melo, Penţi, Vitamix, Pro Beauty Shop, Splend’or, TUI, CCC, PEPCO, Sensiblu, Yves Rocher, Fresh Clean, Credit Amanet, IQ Box, Inmedio, RCS & RDS, Silka, Animax, Arsis, Cremeria Marco, Max Bet, Energy Kids, Zvon Café, Picior de Plai, Help Net, Contakt, KFC, Salad Box, Dabo Döner, Pizza Romana, Casa Românească şi Spartan.
Ramona BALTEANU