La Popeşti, a fost inaugurat serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor

Astăzi, 24 februarie 2022, la Popeşti, a fost inaugurat Biroul  Public de Evidenţă a Persoanelor care va lucra în folosul comunităţii, pentru a răspunde tuturor solicitărilor venite din partea cetăţenilor. Aici se vor emite cărţi de identitate, cărţi provizorii şi vize de flotant. Astfel, locuitorii comunei Popeşti vor economisi timp şi bani, deoarece rezolvarea actelor de identitate, eliberarea sau schimbarea acestora se vor face la doi paşi de locuinţa lor. Serviciul va funcţiona  în sediul nou inaugurat, care se află în incinta primărie

Locaţia în care se va desfăşura activitatea este amenajată cu mobilier, utilată cu echipamente şi birotică, iar serviciul nou-creat este deservit de personal specializat care să deservească cetăţenii din Popeşti. Prin urmare, echipa acestui centru poate oferi servicii rapide şi eficiente, astfel încât toţi cei care vor solicita eliberarea sau schimbarea actelor de identitate să se poată declara mulţumiţi de calitatea serviciilor şi de timpul pe care îl vor economisi.

Faţă de centrul din Râmnic, la care apelează şi cetăţenii din Popeşti pentru obţinerea acestor acte, principalele beneficii ale serviciului nou înfiinţat sunt: timpul redus de aşteptare, dar şi distanţa mult mai mică parcursă, sunt  avantajele principale pe care le vor avea cetăţenii, în special cei care nu se pot deplasa uşor. Aşadar, cetăţenii din  Popeşti pot să  treacă pragul sediului nou înfiinţat al Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din localitate, fără a mai fi nevoiţi să meargă în oraş.

Primarul localităţii a declarat că  astfel de proiecte, privind îmbunătăţirea calităţii vieţii cetăţenilor vor continua, și asta pentru că, pe viitor, Aurora Măgura este convinsă că numărul persoanelor care vor avea domiciliul în Popeşti va creşte semnificativ:

„”Azi a avut loc inaugurarea serviciului public de evidenta a persoanelor din comuna noastră., un serviciu care  vine în folosul cetăţeanului, adică al comunităţii din Popeşti. Cu acesta ocazie, am avut deosebita plăcere, să fim înconjurați de oameni de seamă ai județului nostru. Aducem mulțumiri, pentru tot sprijinul domnului președinte al consiliului județean Vâlcea, Constantin Rădulescu, domnului Mihai Oprea, prefect al județului nostru,  doamnei Ionela Bică, director al Direcţiei de evidenta a persoanelor Vâlcea, domnilor deputați și senatori ai PSD Vâlcea, care ne-au fost alături în această zi. Începând de luni, locuitorii comunei Popești și nu numai, vor putea să-și facă actele de identitate în sediul nou inaugurat, care se află în incinta primăriei” a declarat primarul localităţii Popeşti, Aurora Măgura.

Pentru comunitate din Popeşti momentul de astăzi are două conotaţii, în afară de cel de bază, şi anume: serviciile destinate populaţiei se întâmplă pe teritoriul comunei,  în al doilea rând, oamenii nu vor  mai fi nevoiţi să se deplaseze la Vâlcea fiindcă cărţile de identitate şi alte documente de stare civilă se vor elibera de la acest serviciu.

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.

Rezolva operatia antiSPAM si trimite comentariul! *